Kaffe, snörvel och panik-städ

Har jobbat som en vettvilling och det börjar ta ut sin rätt. Har haft grymt ont i halsen senaste dygnen, störande nog bara på ena sidan...  I skrivande stund har jag just gjort mig en kopp extra gott kaffe för att kicka igång kroppen. Extra gott, varför? Jo dels är det göda bara för att det inte är från en automat och sedan för att det är kaffe som är gjort på färskmalda bönor. Mumma kan jag bara säga!

Nu ska jag panik städa lite. Tydligen får jag en snabbvisit av folk som aldrig varit hit förut. Vill ju visa upp en finare sida av lyan än "hej, jag har jobbat som en galning i ett par veckor och låtit lägenheten förfalla".

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Nostalchic

Varför får man alltid första-besök när man har som stökigast och i slutet av städpasset cirka 15 minuter innan de stiger innan för dörren inser att man verkligen inte hinner få klart och gömmer lite saker i garderoben.

2009-07-04 @ 17:45:16
URL: http://beyondsizes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0