Mer kaffe, nattsudd och pyssel

I kväll har jag varit över till min kära vän A och slappat framför en, för mig, överraskande bra film. Efter det bar det av hemåt igen och mer pyssel blev det. Resultatet kan ni se på min smyckes-blogg.

Just nu sitter jag med ännu en kaffe-kopp i handen och försöker få tiden att gå. Det är uruselt med vettiga program på tv:n och jag väntar på min minsta syster som är ute och svirar ikväll. Gud nåde henne om hon ens tänker tanken att cykla hem till mig! Jag SKA hämta henne och hon vet att mina hot om att skämma ut henne annars inte är tomma. Som jag också påpekade finns det fyra sittplatser lediga i bilen min när jag hämtar henne så självklart skjutsar jag hennes vänner. Allt för att veta att de kommer hem säkert. Det finns för många galningar lösa i den här staden....

Panik-städningen tidigare idag gick sådär. Jag är på tok för utarbetat för att ens orka göra ett ryck här hemma. Tanken på en bänkdiskmaskin känns allt mer lockande. Efter semester och utlandsresa blir det garanterat att köpa en.

Nu ska jag försöka hitta på något att göra. Pyssel igen? Mycket möjligt att det slutar med det.

Kram i natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0