schvettes som en kaaaaar!

Jo nå järe nalta varmt ut! Har faktiskt flytt in i lägenheten efter en mycket kort stund på balkongen. Det var +30 grader i skuggan då, nu finns det ingen skugga.... Katten rymmer till badkaret med jämna mellanrum och tassar runt i vattnet som finns där efter mina kallduschar.

Annars är det förbannat skönt att vara ledig lite efter ytterligare en 57-timmars vecka. Blev en lååång sovmorgon, men enligt mig en helt legalt och välbehövd. I kväll när värsta hettan lagt sig så blir det nog en långpromenad. Jag vill så gärna försöka komma igång ordentligt med träningen för att känna mig piggare.

Nu ska jag försöka få lite mat i magen och sedan försöka svalka av mig på något sätt. Kalldusch igen kanske?

Svettiga kramar/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0