I filmen om mitt liv....

Om någon skulle göra en film om ert liv, vem skulle göra rollen som just dig? Jag har ingen aning i mitt fall, men en sak vet jag säkert. I filmen skulle jag vilja antingen ha Sally Field eller Julie Walters att spela min mamma. Varför? Jo, Sally Field för hennes styrka, intelligens och för att hon enligt mig är ganska lik min mamma. Julie Walters; för att hon också är en mycket intelligent och stark kvinna, men också för att hon i Mamma Mia! är lika galen som min mamma är. Alla mina vänner, inklusive mig, kan inte sluta se min mamma när Walters dansar på borden och spexar i filmen.


sally fields
  Sally Field
 
Julie Walters
Julie Walters




P.S. Klicka på bilderna så kommer ni till källan som jag fått dem från. D.S.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var en rolig tanke. ^^ Har faktiskt inte funderat på det... Måste jag ta med mig och suga på en stund. :o)

2009-05-06 @ 18:36:21
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0