Chockad, dämpad, sorg

Ni som vet, ni vet vad som hänt. Hur kan ni förresten ha missat...
Det har varit mycket turbulens i mitt liv sedan i söndags. Jag tackar verkligen er alla som hört av er bara för att kolla att jag är okej. Lite besviken kan man känna sig över de som inte hört av sig eller de som inte ens orkat lyssna när jag behövt prata. Tror verkligen inte ni inser hur jobbigt det här är. Sätt er själv in i min sits...

Veckan i sig är nog så tung. I dag är det exakt ett år sedan min älskade och kloka farfar gick bort. Jag var på graven för en vecka sedan. Letade efter styrka, efter vishet och goda råd. Saknar dig så. Till din ära: Lord I'm doing, all I can. To be a better man. Sorgen ligger fortfarande som en tung slöja över mitt hjärta. Klumpen är fortfarande stor i halsen.

Att jobba i natt känns tungt av många anledningar. Årsdagen gör sitt, men allt som har hänt på jobbet i dagarna gör att min arbetsplats är lite ångestfylld att vara på. Jag visste att risken fanns i det jobb jag har, men det gör inte saken mindre jobbig.

Giv mig styrka....

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag har testat en del knep men inget fungerar tyvärr.. Helt sjukt är det iaf! Hoppas du mår bra, så bra du kan må efter rånet och allt.. Kram

2009-05-29 @ 13:43:43
URL: http://eraijka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0