Sweet Suzie!

Tackar för en underar lördagskväll med gänget hos Suzie! Har inte haft så trevligt på länge. Träffade folk som jag inte sett på flera månader. Sköna människor som jag måste "klämma" in i mitt schema oftare.

Annars har jag varit mycket produktiv i veckan. Flyttat hela tre möbler från mammas lägenhet till min. Lyan börjar arta sig riktigt bra nu. Lite mattor och en bokhylla i alla fall, sedan är jag nog snart färdig. Känns helt underbart att allt faller på plats.

Blir ett snabbt inlägg det här. Ska fortsätta se filmen som jag börjat se på tv. Sovmorgon imorgon och ett besök på Jula för att hitta bra och slittåliga arbetskläder. Less på att mina egna privata går sönder hela tiden.

Sov sött alla!

Extra hälsningar till light-fåret norrut och min shorty i te-drickar-landet. Saknar er så. Denna låt är till er!



Kommentarer
Postat av: Lissan

saknar dig bebe :-) kraaam och tack för att du finns.

2009-11-02 @ 01:40:07
Postat av: Erika

Jag köpte det i dag, men jag har massa ångest så jag fick komma till akutteamet på psyket nu ikväll å nu känns allt mkt bättre.

2009-11-05 @ 19:47:54
URL: http://eraijka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0