Dagens måste-lyssna-på!

I sommar hade jag en tillfällig lyssnar-torka på vad jag skulle fylla min mp3-spelare med. Under ett arbetspass började jag och en kollega diskutera just detta. Hon tipsade mig då att gå in på (Sveriges Radio) P3 Dokumentärs hemsida och där ladda ner deras program.

Inte förrän i förra veckan gjorde jag det och jag må säga att jag ångrar att jag inte gjort det tidigare. Så många otroligt bra producerade och mycket intressanta radioprogram har jag aldrig stött på. Jag är helt såld! Därför lägger jag in en länk till deras sida och BEFALLER er att surfa dit.

SR P3 Dokumentärs poddradio/Ladda ner mp3



Scientia est potentia - Kunskap är makt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0