För tio år sedan...

Minsta syster inspirerade mig till detta. På tio år hinner mycket mer än så här hända....



För 10 år sedan.

Hur gammal var du?
-18


Var gick du i skola?
-Gymnasiet


Var bodde du?
-Hemma


Var brukade du hålla hus?
-I stan med polarna


Bar du glasögon?
-ibland


Vem var din bästa vän?
-A,H och V


Hur många tatueringar hade du?
-inga än


Hur många piercingar hade du?
-fyra hål i öronen


Hade du varit på ett riktigt party?
-Snälla flickor gör inte sånt.


Hade du fått ditt hjärta krossat?
-Tyvärr.

 

För 5 år sedan

Hur gammal var du?
-23


Var gick du i skolan?
-Universitetet


Var bodde du?
- I min tredje lägenhet i ordningen.


Var brukade du hålla hus?
-I böckernas värld och på krogen.


Bar du glasögon?
-Hela tiden. Bronsfärgade denna gång.


Vem var din bästa vän?
-A, H och L.


Hur många tatueringar hade du?
-inga än så länge.


Hur många piercingar hade du?
-fem vid det här laget.


Hade du varit på ett riktigt party?
- ooooja!


Hade du fått ditt hjärta krossat?
- ett par gånger till sedan sist
.


För 2 år sedan

Hur gammal var du?
- 26


Var gick du i skola?
- jag gick inte i skola, jag jobbade i skolan.


Var bodde du?
-i min femte lägenhet i ordningen.


Var brukade du hålla hus?
- hemma och ibland hos kompisar.


Bar du glasögon?
- ja, ett par bruna lite retro.


Vem var din bästa vän?
- A, H & L


Hur många tatueringar hade du?
-inga, än...


Hur många piercingar hade du?
-fortfarande fem.


Hade du varit på ett riktigt party?
-ett par stycken till rejäla...


Hade du fått ditt hjärta krossat?
-Ganska nyligt och rejält
.


Idag

Hur gammal är du nu?
- 28

Var går du i skola?
- livet.


Var bor du?
- i min bästa lya hitintills.


Var brukar du hålla hus?
- försöker att vara där jag är för stunden.


Bär du glasögon?
- ja, denna gång har jag två par att välja på. ;)


Vem är din bästa vän?
- Samma underbara tjejer som de senaste åren. Plus mamma.


Hur många tatueringar har du?
- En, än så länge.


Hur många piercingar har du?
- fem, fortfarande.


Har du varit på ett riktigt party?
- Man blir lugnare på äldre dagar, men oooja.


Har du fått ditt hjärta krossat?
- en gång för mycket enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0