Tedrickar-väder

Regnet öser ner utanför och det råder ett rejält höstrusk ute. Jag sitter med en kopp te fastklämd mellan laptopen och fötterna. Riskabelt, jag vet, men i dag är det verkligen tedrickar-väder. I lurarna strömmar ljudet av Bob Dylans speciella röst och låten just nu (I want you) får mig att tänka på min te-kompis. Synd att du skulle upp till Villis i helgen, den hade nog annars varit som gjord för dokumentärer, prommissar och annat trevligt. Jag hittade förresten en bild till dig. Du om någon förstår.



Mr Sparrow tells me to do things.

see more Lol Celebs

Annars så är livet hyfsat bra nu. Lite grubblerier, men livet är å andra sidan sällan så friktionsfritt som nyoljade gångjärn.

I morgon ska jag däremot få göra något mycket roligt. Vi ska ha brandövning på jobbet och ska bland annat få testa att använda skum/pulversläckare. Knäpp som jag är så blir jag nästan som ett barn på julafton när det kommer till sånt här. Inget att oroa sig över, jag är ingen pyroman, snarare livrädd för eld. Ni som känner mig vet...

Nu ska jag dricka lite mer te och på ett par timmar svänga förbi en vän med ett halsband.

Kommentarer
Postat av: dylan flowerchild

MOAHAHAHAHAAA!!!

of course charlie...

2009-10-16 @ 23:03:58
URL: http://lifeandlifeonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0