Efter afterwork

I går var det afterwork som gällde. Hade otroligt trevligt och kom hem strax innan ett på natten. Varit lite seg idag, känns som en blandning av höga klackar, höga röster och lite dricka. Annars har det varit en lugn dag. Cyklade till affären en sväng och handlade mat. Glömde dock att köpa så att jag har mat att laga i veckan när jag jobbar, men det ordnar sig på något sätt.

Annars har jag suttit och pysslat en del. Gick inte så bra, fick lite hjärnstopp vad gäller design på ett smycke. Jag lade det åt sidan och tänkte ge den lite "luft". När man inte tänker på ett problem hittar man lösningen snabbare. I övrigt är det mycket tankar om hur jag ska organisera till lägenheten och pynta till den. IKEA får nog ett besök av mig så fort jag bestämt mig. Troligtvis med mamma i släptåg. Bara det i sig, en road-trip med mamma, gör besöket nog så trevligt.

I morgon blir det att jobba igen. Tre dagar och sedan blir det fulltecknade lediga dagar. Storstädning inför vintern hemma, road-trip med mamma till min morbror, träffa en vän, fika med lillahytter (och mini?), middag med vänner och sedan jobb igen. Tiden går snabbt när den är väl utnyttjad.

Där emellan har jag också fått två beställningar på halsband som jag hade tänkt göra färdiga i veckan. Jag vill ju leverera halsbanden så snabbt som jag kan till mina "kunder". Vet ju hur det är när man väntar på ett paket. ;)

Nu ska jag ta och hälla i mig mer vatten. Jag har blivit så ruskigt dålig på att få i mig någon annan dryck än kaffe eller te...

Sköt om er nu så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: middle sis

Love is in the air, never been this happy in my whole damn life :)

2009-09-15 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0