Hemma, sjuk.

Har varit hemma ett par dagar med världens förkylning. Jag stannar hemma i dag också för att, som chefen uttryckte det; "inte smitta ner kollegorna och vara säker på att kunna jobba på söndag igen".  Det är så skönt med en chef som bryr sig om ens välmående.

Annars har inte mycket hänt sedan sist. Jag var och hälsade på pappa i helgen och grattade honom i förväg. Jag drog mig hemåt väldigt tidigt då jag redan tidigare på dagen kände mig krasslig. JAG däckade i sängen redan tio på kvällen, vilket är ett bevis på att nattugglan inte var fräsch för fem öre.

I dagarna har jag fått hem massor med nytt material till smycken. (Läs gärna mer på min smyckes-blogg
DesignE). Nu när jag börjar känna mig hyfsat pigg igen, kliar det i fingrarna på mig att få skapa. Så det blir nog till att pyssla i kväll.

Nu är det dags att laga middag. Måste hitta på något nytt att laga, börjar bli less på det gamla vanliga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0