Same procedure as last time

Som vanligt när jag gjort min "jobbvecka" är jag trött som.... Ja, ni vet. Brorsan var snäll och ringde för att väcka mig när jag bara fått sova två timmar. Mummel är det minsta jag sa. Mamma skäller på mig: "varför stänger du inte av mobilen?". Jag försöker förklara att om jag ens tar mig i säng och kommer ihåg att ta av glasögon, kläder m.m. då har jag gjort det bra. Hjärnkapaciteten är ju inte den bästa så där på morgonkvisten efter 13 timmars arbete.

Så i dag har det blivit mest att ta det lugnt. Brorsan var förbi med en bit av en I-balk, så nu har jag något att stansa på när jag gör smycken. Har test-kört den lite i kväll och den fungerar utmärkt. Kolla på DesignE så får ni se resultatet.

Egentligen var det tänkt att jag skulle åka över dagen till min morbror i morgon. För ovanlighetens skull var han faktiskt bortrest hela dagen, så besöket blir av nästa vecka istället. Då planerna blev ändrade tror jag att det blir en sväng på stan i morgon och se om man får tag i en klipptid. Börjar känna mig riktigt långhårig. Fredag ser jag verkligen framemot då jag ska på afterwork med jobbet. Känner på mig att det kan bli riktigt trevligt. Vi ska på "Olles" och dit har jag inte varit på säkert ett halvår. De har dessutom flyttat nu till lokaler som är kända för att vara riktigt hemmatrevliga. Intressant är ordet.

Nu ska jag ta och dricka upp te-koppen.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: M

Hej

Förslag om du vill sova



Släng i-balken på mobilen, ett säkert tips.



M

2009-09-10 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0