Tack till systrar och "systrar".

Gjorde stan med systrarna tidigare idag. Vi fikade gott och jag fick fiiina te-muggar. De kommer att rymma mycket te och långa stunder av prat framöver.

Senare i dag har jag varit på middag hos min underbara vän A. Där fanns även min andra underbara vän M som kommit hem från Stockholm över helgen. Jag hade inte förväntat mig det, men det hade gått ihop och köpt ett jättefint halsband till mig. Så glad man blir!

Önskar jag hade känt mig fräschare så kanske jag hade varit mer social under hela dagen. Jag börjar tvivla allt mer på att kunna jobba som vanligt i veckan. Jag tänker försöka jobba i morgon, och det är ju endast då jag märker om det går eller inte.

Nu ska jag ligga med värme-flaskan på magen och vila bort illamåendet som kom över mig. Ska försöka vara vaken ett tag till också, bara så att jag inte vaknar åtta i morgon bitti.

Tack återigen alla systrar! Ni är underbara hela högen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0