I bland så

Vissa dagar vill bara stanna under täcket. Det är så svårt att vilja stiga upp när drömmarnas värld är mer harmonisk och lycklig än den vakna. Dessa dagar är jag nog inte den trevligaste att umgås med. Jag tänker efter ordentligt för att inte låta mitt dåliga humör gå ut över andra. Lite svårt kan det nog vara när man nog ser ut så här.

Bildens källa.


Nu ska jag äta lite frunch och sedan göra mig i ordning för jobbet. Nästan glad att jag har det här skiftet i veckan. Då kan jag plugga in lite musik och slava vid maskinerna. Där kan inga tankar nå mig och jag blir nästan till en robot.

Jag vet vad som saknas mig och längtan gör mig nästan galen.

Nästa vecka blir det gitarr-shopping!

/Hellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0