Mina drömmar säger mig

Då och då när jag drömt många konstiga saker brukar jag försöka tyda drömmarna. Speciellt en sida brukar vara till min hjälp, DreamMoods. Nu i natt, var fylld av sådana där konstiga drömmar igen. Den här gången drömde jag att jag hela tiden snubblade direkt jag försökte gå. Som om jag inte kunde hantera mina egna ben. Efter en snabb sökning i drömlexikonet gav mig detta svar:

Trip
To dream that you trip on something, indicates that something is out of order in your life. Things are not going as smoothly as your want as you are faced with minor obstacles. Perhaps you are about to make a mistake in some waking decision.

Ja, vad ska jag säga. Det kunde väl inte vara mycket mer mitt i prick. Hela mitt liv känns just nu "Out of Order". Hur som helst fick detta "budskap" mig att tänka till och från detta stund ska jag försöka ordna upp det mesta. Detta har jag lovat mig själv. Jag behöver tagga ner, vila upp mig och landa med fötterna på jorden igen.

Inget gitarr-köp blev det den här veckan, men däremot nästa vecka då lönen har kommit. Mitt behov av ett rum där jag kan skapa och vara kreativ blir allt större. Så nu är jag fullt bestämd på att hitta en större lägenhet som låter mig leva och skapa. Jag känner att om jag gör detta kan det leda mig in på "större vägar".

At igenium ingens inculto latent hoc sub corpore. - Men en väldig begåvning döljer sig i denna ovårdade kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0